Faberlic tájékoztató
A Faberlic cég új jelentkező a katalógusos kozmetikumok értékesítése piacán.
A termékeiben természetes anyagokat, mint pl: aloe vera, szójaprotein, különféle vitaminok, tengeri moszat, különféle növényi kivonatok: lótusz, mandula, fehérfűz, avokádó, mandula stb. illóolajakat (pl. citrus-, gyógynövényfélék illóolajai és egyebek) és aquaftemet tartalmaznak. Így méltán nevezhető a fito- és aromaterápiás készítmények nívós előállítójának, amelyeket saját kutatólaboratóriumaiban fejleszt és kísérletez ki, amelynek során nem végez állatkísérleteket.
A katalógus adott hónap 1-30/31-ig érvényes. Az árengedmény minden esetben 30%, akkor is, ha csak egy terméket vásárolsz. Házhozszállítás 15.000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén ingyenes, ha alatta van, akkor 720 Ft.
Új jelentkező esetén fontos tudnivaló, hogy az első rendelése nem haladhatja meg a 15.000 Ft-os értékhatárt, katalógusáron számítva. A következőkben pedig max. 26.000 Ft értékhatárig lehet rendelni bárkinek. A postaköltség ingyenes, ha rendelésed 15.000 Ft vagy afelett van. A minimum rendelési összeg bruttó 3000 Ft.
Fizetés: a megrendelt termékek árából levonják a 30% árengedményt és az így kapott összeget kell postára adni 14 napon belül. Következő rendelés esetén pedig, a már feladott csekk fénymásolatát kell csatolni a megrendelőlaphoz. Csapatépítés lehetséges a belépést követően azonnal.
2005. október 1-től a Faberlic áttért a multilevel-marketing (MLM) üzleti stratégiára. Ez azt jelenti, hogy minden Törzsvásárlónak lehetősége van Tanácsadóként saját Törzsvásárlói csapat kiépítésére. Az MLM lényege, hogy a Tanácsadó
1. forgalmazásával példát mutasson, (hiszen pénz csak forgalomból keletkezik),
2. a csapata tagjait segítse, támogassa, ezáltal növelje a saját és a csapattagok forgalmát, így az ebből származó extra árengedményüket/jutalékukat.
Úgy érzem, most nagy lehetőség előtt állunk, egy új dolog kezdeténél lehetünk, jó
időben, jó helyen!
1. Adva van egy olyan cég, amely kiváló minőségű termékeket biztosít számunkra.
2. A cég Törzsvásárlói bázisa még nem kiépített!!!
3. Növekvő teljesítmény, növekvő elismerést vonz magával.
A HÁLÓZATI MARKETING KLASSZIKUS SIKERÉNEK ELEMEI:
A KERESET HÁROM BIZTOS LEHETŐSÉGE
A LEGNAGYOBB SIKERT A FENT EMLÍTETT LEHETŐSÉGEK EGYÜTTESE JELENTI!
Amit a Faberlic új marketingstratégiája kínál a Tanácsadóknak:
1. Csupán 6 szint a siker eléréséhez
2. Minden szinten növekedő jutalék a befektetett munkáért
3. Törzsvásárlók munkájának gazdasági erősödése
4. Érezhető eredményesség a Tanácsadójával végzett munka során
5. A szinteken való előrejutás lehetőséget biztosít jelentős jutalékra
6. A csoport jutalék megmarad a 26%-on belül, abban az esetben is, hogyha valaki a törzsvásárlók közül nem teljesítette a feltételeket, hogy hozzájusson (ebben az esetben a struktúra forgalma felette állóhoz kerül, aki teljesítette a saját forgalmát az adott szinten).
A saját csoport
forgalma, pont Engedmény a saját
csoport forgalmának összegéből % Saját havi
megrende-lés, pont
6 3000 és több 26% 100
5 2000-2999 22% 100
4 1200-1999 18% 100
3 600-1199 14% 100
2 200-599 10% 50
1 100-199 6 % 50
1 pont = nettó
250 Ft.
Jelentkezéshez szükséges regisztrációs csomag (RCS) ára: 300 Ft.
A regisztrációs csomag az alábbiakat tartalmazza:
1 db jelentkezési lap, amit kitöltés után nekem kell visszaküldened a személyigazolvány és lakcímkártya fénymásolat kíséretében.
1 db megrendelőlap - fénymásolj belőle, mielőtt rendelést írnál rá.
1 db aktuális havi katalógus
Amennyiben megtetszett a tájékoztató, és úgy gondolod, szeretnél vele foglalkozni, kérlek, értesíts a:
edo-julianna@freemail.hu e-mail-en
06/30-69-89-00? telefonszámon
http://www.faberlic-julianna.hupont.hu weboldalamon keresztül.